• İnternet tabanlı %100 yerli ve türkçe telefon santrali,Jettel Bulut Santral.

      Türkiye'de 10 yılı aşmış tecrübe ile Jettel'e ait yedekli veri merkezinde barındırılan, tamamen türk mühendisler tarafından geliştirilmiş, vip modülleri, türkçe arayüz ve destek ile siz de aramıza katılın.

    •  VIP BULUT SANTRAL MODÜLLERİMİZ

      • IVR Konuşma Ağacı Modülü
      • Tek Dashboard ile Verilerin Özet Modülü
      • Kaçan Çağrı Kuyruğu Modülü
      • Agent Çalışma İstatistiği Modülü
      • Bulut Santral Api Desteği

    İhtiyaçlarınıza göreBulut (Sanal) Santralinizi inşaa edin.

    Şirketinizin ihtiyaçlarına bağlı olarak Bulut Santral modül ve cihazları kullanabilirsiniz.

    Bulut Santral Özelliklerini İncele

    ÇAĞRI MERKEZİNİZİN ÜZERİNDEKİ KARA BULUTLARI,BULUT SANTRAL İLE DAĞITIN!

    Bilgisayarınızda mikrofonlukulaklığınız ile konuşun.

    Mikrofonlu kulaklığınızı takın ve Jettel Softphone uygulaması ile konuşmaya başlayın.

    Jettel Softphone

    Yeni Abonelere Özel

    Telekomünikasyonun 360 derecesini yaşamak için yeni Bulut Santral abonelerine özel, ücretsiz numara tahsis ediyoruz.

    • Sıfır Donanım Maliyeti

      JetSantral ile hiçbir santral yatırımına ihtiyaç duymazsınız ve dünyanın heryerinden santralinize erişebilir ve çağrı yapıp alabilirsiniz.

    • Sınırsız Eşzamanlı Çağrı

      Sınırsız eşzamanlı çağrı özelliği ile numaranız artık meşgul tonu vermeyecek ve çağrıları kaçırmayacaksınız.

    • Harici Yönlendirme

      Dahilinize yada dışarıdan gelen tüm çağrıları dilerseniz harici bir numaraya yönlendirerek, her zaman ulaşılabilir olabilirsiniz.

    • Bekleme Grupları/Callcenter

      JetSantral aynı zamanda bir callcenter/çağrı merkezi gibi çalışmaktadır, çeşitli bekleme grupları ile JetSantral'inizi bir çağrı merkezine dönüştürebilirsiniz.

    • 7/24 Online Raporlama

      7/24 santralinize erişerek, gelen, giden ve cevapsız çağrılarınızı kontrol edebilir ve yönlendirme yapabilirsiniz.

    • 7/24 Online Ses Kaydı

      7/24 santralinize gelen çağrılar otomatik olarak kayıt altına alınmaktadır ve dilediğiniz zaman panelinizden bu ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz.

    • VoiceMail Sesli Mesaj

      İster dahilileri ister tüm gelen çağrıları Voice Mail'e yönlendirerek, bırakılan sesli mesajları email adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

    • Online/Offline Çalışma Saatleri

      Çalışma saatlerinizi belirleyerek, gelen çağrıları IVR ile karşılayabilir ve dilerseniz Voice Mail'e ile sesli mesajları email adresinize alabilirsiniz.

    • Müşteriye Özel Yazılım Geliştirme

      Sizlerin ihtiyaç, gereksinim ve taleplerine uygun yazılım geliştirmeleri yapılarak sistemleriniz genişletilebilir ve geliştirmeler yapılabilir.

    • IP Yönlendirme

      IP yönlendirme seçeneği ile çağrılarınızı belirli IP adreslerine yönlendirerek, mevcut IP destekli sisteminiz tarafından karşılanmasını sağlayabilirsiniz.

    • Müşteriye Özel Yazılım Geliştirme

      Sizlerin ihtiyaç, gereksinim ve taleplerine uygun yazılım geliştirmeleri yapılarak sistemleriniz genişletilebilir ve geliştirmeler yapılabilir.

    • Beyaz Liste Oluşturma

      Santralinize, yalnızca beyaz listenize ekleyeceğiniz numaraların erişmesini sağlayabilirsiniz.

    • Çağrı Olay Bildirimi

      Belirleyeceğiniz kriterlerdeki çağrı olaylarını API yardımı ile belirleyeceğiniz linke otomatik alabilirsiniz.

    • Dahili Gruplar

      Dahili numaralarınızı gruplandırarak farklı şube ve departmanlarınızı kolaylıkla yönetebilir, her grup için farklı yöneticilere yetki verebilirsiniz.

    • Şirkete Özel Bağımsız Sunucu Çözümleri

      Genel bulut ağından bağımsız; yalnızca şirketiniz için özel kurulacak santral sistemi ile, alışkanlıklarınız ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda özelleştirilmiş çözüm olanaklarına sahip olabilirsiniz.

    • Şube Yönetim Modülü

      Şube Yönetim modülümüz ile tüm şubelerinizi tek bir ara yüz üzerinden kolaylıkla yönetebilir ve izleyebilirsiniz.

    • Adres Konum Modülü

      Adres konum modülü desteği ile; müşterilerinize, şirket lokasyonunuzu IVR üzerinden veya SMS yoluyla kolaylıkla iletebilirsiniz.

    • Gelen Çağrı Bazlı IVR

      Santraliniz, gelen çağrıların hangi ülkelerden geldiğini tespit edebilir. Bu sayede her ülke için farklı IVR oluşturabilir ve ilgili çağrıları belirlediğiniz IVR ile karşılayabilirsiniz.

    • Sesli karşılama menüleri (IVR)

      Sesli karşılama menüleri ile gelen çağrılarınızı istediğiniz şekilde yönlendirebilir, her dahili ve kuyruk için farklı senaryolar uygulayabilirsiniz.

    • Kuyruk Yönetimi

      Gelen çağrılarınız için farklı kuyruk yapıları oluşturabilir, çağrıların hangi dahililere öncelikli olarak yönleneceğini farklı çağrı dağıtım şekilleriyle belirleyebilirsiniz. (Tüm kullanıcılara, sıralı, ardışık, rastgele, en az çağrı alan/en eski çağrı alan vb.)

    • Gelişmiş Dahili Yönetimi

      Her dahiliye özel senaryolar oluşturabilir, çağrılara ve panele erişim yetkilerini kontrol edebilirsiniz. (Dış arama yapabilme, dışarıdan arama alabilme, dahili arama yapabilme, ses kaydı, IVR’dan tuşlanabilme ayarları vb.)

    • Gelişmiş Arama Yönetimi

      Kullandığınız numaralar ile giden ve gelen aramalarda farklı senaryolar uygulayabilirsiniz. 444’lü numaralarınızı FXO Gateway cihaz yardımıyla da kullanmaya devam edebilirsiniz.

    • Bekleme Müzikleri

      Sistem üzerindeki hazır bekleme müziğini ekleyerek veya kendi belirlediğiniz müzikleri sisteme yükleyerek, bekleyen çağrılarınızda kullanabilirsiniz.

    • Mesai İçi / Mesai Dışı Senaryoları

      Mesai saatleri veya haricindeki zamanlar için birden fazla senaryo belirleyebilir, Bu senaryoları her dış hatta farklı olacak şekilde konfigüre edebilirsiniz.

    • Telekonferans

      Telekonferans özelliği ile ikiden fazla çağrıyı birbirine bağlayarak görüşme yapabilirsiniz.

    • Telesekreter Kaydı (Voicemail)

      Telesekreter kaydı ile mesai saati dışındaki veya gün içerisinde cevaplayamadığınız çağrılar için ses kaydı alabilirsiniz. Sonrasında bu kayıtları paneliniz üzerinde dinleyebilir veya istediğiniz herhangi bir mail adresine iletilmesini sağlayabilirsiniz.

    • Dijital Faks

      Dijital faks hizmetimiz ile birlikte santraliniz üzerinden faks alabilir veya gönderebilirsiniz.

    • Bekletme Sırası ve Süresi Anonsları

      Kuyrukta bekleyen müşterilerinizi bekletme sırasına alabilir, bulundukları sırayı robot operatör ile anonslayabilirsiniz.