-
İnternet tabanlı %100 yerli ve türkçe telefon santrali,Jettel Bulut Santral.
Türkiye'de 10 yılı aşmış tecrübe ile Jettel'e ait yedekli veri merkezinde barındırılan, tamamen türk mühendisler tarafından geliştirilmiş, vip modülleri, türkçe arayüz ve destek ile siz de aramıza katılın.
-
VIP BULUT SANTRAL MODÜLLERİMİZ
- IVR Konuşma Ağacı Modülü
- Tek Dashboard ile Verilerin Özet Modülü
- Kaçan Çağrı Kuyruğu Modülü
- Agent Çalışma İstatistiği Modülü
- Bulut Santral Api Desteği
İhtiyaçlarınıza göreBulut (Sanal) Santralinizi inşaa edin.
Şirketinizin ihtiyaçlarına bağlı olarak Bulut Santral modül ve cihazları kullanabilirsiniz.
ÇAĞRI MERKEZİNİZİN ÜZERİNDEKİ KARA BULUTLARI,BULUT SANTRAL İLE DAĞITIN!
Bilgisayarınızda mikrofonlukulaklığınız ile konuşun.
Mikrofonlu kulaklığınızı takın ve Jettel Softphone uygulaması ile konuşmaya başlayın.
Yeni Abonelere Özel
Telekomünikasyonun 360 derecesini yaşamak için yeni Bulut Santral abonelerine özel, ücretsiz numara tahsis ediyoruz.
Jettel Bulut Santral Özellikleri
-
Sıfır Donanım Maliyeti
JetSantral ile hiçbir santral yatırımına ihtiyaç duymazsınız ve dünyanın heryerinden santralinize erişebilir ve çağrı yapıp alabilirsiniz.
-
Sınırsız Eşzamanlı Çağrı
Sınırsız eşzamanlı çağrı özelliği ile numaranız artık meşgul tonu vermeyecek ve çağrıları kaçırmayacaksınız.
-
Harici Yönlendirme
Dahilinize yada dışarıdan gelen tüm çağrıları dilerseniz harici bir numaraya yönlendirerek, her zaman ulaşılabilir olabilirsiniz.
-
Bekleme Grupları/Callcenter
JetSantral aynı zamanda bir callcenter/çağrı merkezi gibi çalışmaktadır, çeşitli bekleme grupları ile JetSantral'inizi bir çağrı merkezine dönüştürebilirsiniz.
-
7/24 Online Raporlama
7/24 santralinize erişerek, gelen, giden ve cevapsız çağrılarınızı kontrol edebilir ve yönlendirme yapabilirsiniz.
-
7/24 Online Ses Kaydı
7/24 santralinize gelen çağrılar otomatik olarak kayıt altına alınmaktadır ve dilediğiniz zaman panelinizden bu ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz.
-
VoiceMail Sesli Mesaj
İster dahilileri ister tüm gelen çağrıları Voice Mail'e yönlendirerek, bırakılan sesli mesajları email adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
-
Online/Offline Çalışma Saatleri
Çalışma saatlerinizi belirleyerek, gelen çağrıları IVR ile karşılayabilir ve dilerseniz Voice Mail'e ile sesli mesajları email adresinize alabilirsiniz.
-
Müşteriye Özel Yazılım Geliştirme
Sizlerin ihtiyaç, gereksinim ve taleplerine uygun yazılım geliştirmeleri yapılarak sistemleriniz genişletilebilir ve geliştirmeler yapılabilir.
-
IP Yönlendirme
IP yönlendirme seçeneği ile çağrılarınızı belirli IP adreslerine yönlendirerek, mevcut IP destekli sisteminiz tarafından karşılanmasını sağlayabilirsiniz.
-
Müşteriye Özel Yazılım Geliştirme
Sizlerin ihtiyaç, gereksinim ve taleplerine uygun yazılım geliştirmeleri yapılarak sistemleriniz genişletilebilir ve geliştirmeler yapılabilir.
-
Beyaz Liste Oluşturma
Santralinize, yalnızca beyaz listenize ekleyeceğiniz numaraların erişmesini sağlayabilirsiniz.
-
Çağrı Olay Bildirimi
Belirleyeceğiniz kriterlerdeki çağrı olaylarını API yardımı ile belirleyeceğiniz linke otomatik alabilirsiniz.
-
Dahili Gruplar
Dahili numaralarınızı gruplandırarak farklı şube ve departmanlarınızı kolaylıkla yönetebilir, her grup için farklı yöneticilere yetki verebilirsiniz.
-
Şirkete Özel Bağımsız Sunucu Çözümleri
Genel bulut ağından bağımsız; yalnızca şirketiniz için özel kurulacak santral sistemi ile, alışkanlıklarınız ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda özelleştirilmiş çözüm olanaklarına sahip olabilirsiniz.
-
Şube Yönetim Modülü
Şube Yönetim modülümüz ile tüm şubelerinizi tek bir ara yüz üzerinden kolaylıkla yönetebilir ve izleyebilirsiniz.
-
Adres Konum Modülü
Adres konum modülü desteği ile; müşterilerinize, şirket lokasyonunuzu IVR üzerinden veya SMS yoluyla kolaylıkla iletebilirsiniz.
-
Gelen Çağrı Bazlı IVR
Santraliniz, gelen çağrıların hangi ülkelerden geldiğini tespit edebilir. Bu sayede her ülke için farklı IVR oluşturabilir ve ilgili çağrıları belirlediğiniz IVR ile karşılayabilirsiniz.
-
Sesli karşılama menüleri (IVR)
Sesli karşılama menüleri ile gelen çağrılarınızı istediğiniz şekilde yönlendirebilir, her dahili ve kuyruk için farklı senaryolar uygulayabilirsiniz.
-
Kuyruk Yönetimi
Gelen çağrılarınız için farklı kuyruk yapıları oluşturabilir, çağrıların hangi dahililere öncelikli olarak yönleneceğini farklı çağrı dağıtım şekilleriyle belirleyebilirsiniz. (Tüm kullanıcılara, sıralı, ardışık, rastgele, en az çağrı alan/en eski çağrı alan vb.)
-
Gelişmiş Dahili Yönetimi
Her dahiliye özel senaryolar oluşturabilir, çağrılara ve panele erişim yetkilerini kontrol edebilirsiniz. (Dış arama yapabilme, dışarıdan arama alabilme, dahili arama yapabilme, ses kaydı, IVR’dan tuşlanabilme ayarları vb.)
-
Gelişmiş Arama Yönetimi
Kullandığınız numaralar ile giden ve gelen aramalarda farklı senaryolar uygulayabilirsiniz. 444’lü numaralarınızı FXO Gateway cihaz yardımıyla da kullanmaya devam edebilirsiniz.
-
Bekleme Müzikleri
Sistem üzerindeki hazır bekleme müziğini ekleyerek veya kendi belirlediğiniz müzikleri sisteme yükleyerek, bekleyen çağrılarınızda kullanabilirsiniz.
-
Mesai İçi / Mesai Dışı Senaryoları
Mesai saatleri veya haricindeki zamanlar için birden fazla senaryo belirleyebilir, Bu senaryoları her dış hatta farklı olacak şekilde konfigüre edebilirsiniz.
-
Telekonferans
Telekonferans özelliği ile ikiden fazla çağrıyı birbirine bağlayarak görüşme yapabilirsiniz.
-
Telesekreter Kaydı (Voicemail)
Telesekreter kaydı ile mesai saati dışındaki veya gün içerisinde cevaplayamadığınız çağrılar için ses kaydı alabilirsiniz. Sonrasında bu kayıtları paneliniz üzerinde dinleyebilir veya istediğiniz herhangi bir mail adresine iletilmesini sağlayabilirsiniz.
-
Dijital Faks
Dijital faks hizmetimiz ile birlikte santraliniz üzerinden faks alabilir veya gönderebilirsiniz.
-
Bekletme Sırası ve Süresi Anonsları
Kuyrukta bekleyen müşterilerinizi bekletme sırasına alabilir, bulundukları sırayı robot operatör ile anonslayabilirsiniz.